آموزش گرفتن تیک ابی اینستاگرام
تاوان سکوت
آموزش گرفتن تیک ابی اینستاگرام
شنبه 4 ارديبهشت 1400 ساعت 17:14 | بازدید : 426 | نویسنده : امین پارسیان | ( نظرات )

تیک آبی اینستاگرام تأییدی بر صحت و اطمینان افرادی می­باشد که به دنبال شخص خاص و مشهوری در صفحات اینستاگرام هستند. آیا تا به ‌حال شده، وقتی وارد اینستاگرام می­شوید، در صفحات و پروفایل برخی از افراد مطابق تصویر زیر با تیک آبی روبه‌رو شوید، ما امروز قصد داریم به شما از تأثیرات و اهمیت تیک آبی در اینستاگرام و درنهایت نیز طریقه صحیح دریافت آن را آموزش دهیم. پس اگر شما نیز یکی از کاربران اینستاگرام هستید، با ما در این مقاله همراه باشید.

سایت رونق یکی از بهترین سایت های ایرانی برای آموزش و کسب درآمد از اینترنت.

 

کمی از اسرار دریافت تیک آبی در اینستاگرام

تائید شدن در اینستاگرام و دریافت تیک آبی ممکن است کاری دشوار باشد اما با آموزش­های ما و نکاتی که در این مقاله گفته می­شود، به­راحتی می­توانید در اینستا تائید شوید. بسیاری دیگر از شبکه­های اجتماعی نیز این علامت آبی را دارند، اهمیت و توجه به این علامت­های تائید از سوی یک شبکه اجتماعی مهم بوده و تصور نکنید که برای زیبایی و طراحی در کنار پروفایل افراد قرارگرفته است، بلکه نشان­دهنده اصالت صفحه فرد مشهور یا اینفلوئنسر­ها می­باشد.

افراد سودجو همیشه هستند و در تلاش می­باشند تا از صفحات برخی از افراد به­ویژه اشخاص معروف هویت­های جعلی ایجاد کرده و نهایت استفاده را از آن­ها ببرند. به همین دلیل اینستاگرام نیز همانند سایر شبکه­های اجتماعی تیک آبی را برای جلوگیری از این اقدامات شوم قرار داده است.

 

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

اگر بخواهیم معنای دقیقی از تیک آبی اینستاگرام ارائه دهیم، باید بگوییم که وجود تیک آبی در صفحه پروفایل هر شخصی نشان‌دهنده تائید حساب کاربردی آن شخص از سوی اینستاگرام است. درواقع این اطمینان را به کاربران می­دهد، صفحه موردنظر آن­ها تقلبی نبوده و برای همان شخص است. حال وجود تیک آبی در این صفحات برای کسب‌وکار و فروش نیز تأثیرات سودمندی خواهد داشت.

 

 

افراد می­توانند با دیدن این علامت از اصلی بودن صفحه مطمئن شده و حتی اقدام به خرید محصولات نمایند. این علامت تائید از سوی اینستا را بیش­تر می­توان در صفحات افراد مشهور همانند خواننده­ها، بازیگران، سیاستمداران و … مشاهده کرد.

البته این نکته را هم بدانید که اگر کاربر عادی اینستاگرام هستید، می­توانید تیک آبی را دریافت کنید تا تأییدی از سوی اینستاگرام داشته باشید و حتماً نباید فرد مشهوری باشید تا اقدام به این کار نمایید؛ اما اگر صفحه­ای دارید که از طریق آن به فروش و کسب‌وکار می­پردازید، بهتر است که با آموزشات ما همراه بوده و با چند نکته اساسی این مهر تائید را دریافت کنید.

 

چگونه تیک آبی بگیریم؟

دریافت تیک آبی اینستاگرام نشان­دهنده اعتبار حساب شما خواهد بود. امروزه شبکه­های اجتماعی از پربازدیدترین و مؤثرترین روش­های بازاریابی محسوب می­گردند، اگر شما نیز درآمد خود را از این راه به دست می­آورید، پیشنهاد می­کنم با این روش­های آموزشی که توسط کارشناسان ما بعد از تحقیق و بررسی­های فراوان و مراجعه به پروفایل حساب هزاران فرد مشهور برای شما لیست شده را مطالعه فرمایید.

 

بالا بودن میزان فالوورهای اکانت اینستاگرام

یکی از عوامل مؤثری که در دریافت تیک آبی اینستاگرام بسیار سودمند خواهد بود، بالا بودن میزان فالوورها است. درواقع اولین موضوعی که شانس شما را افزایش می­دهد، همین است. همان‌طور که می­دانید معمولاً تعداد فالوورها و بازدیدکننده­های افراد مشهوری همانند بازیکنان و قهرمانان ورزشی، خوانندگان و سایر شخصیت­هایی که در بین مردم محبوبیت دارند، بسیار بالاست و آن­ها قادر به دریافت تائید رسمی اینستاگرام هستند.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 260
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 32
:: باردید دیروز : 248
:: بازدید هفته : 791
:: بازدید ماه : 773
:: بازدید سال : 10642
:: بازدید کلی : 171946